Иска да „насърчи диалога за равнопоставеността“
Снимка: Guliver / Getty Images
Селин Дион буквално предаде любовта си към модата на новото поколение, пише People. Стилната 50-годишна звезда реши да си партнира с джендър неутралната марка за детски дрехи NUNUNU и създаде собствена колекция от 70 артикула за всички от 0 до 14-годишна възраст.
По линията си, наречена CELINUNUNU, Дион работи със създателите на марката Айрис Адлер и Тали Милхберг, а резултатът бе обявен пред широката публика вчера.
„Винаги съм харесвала NUNUNU и това, което представят. Партнирайки си с Айрис и Тали искам да насърча диалога за равнопоставеността, а подобна възможност е смислена. CELINUNUNU оставя децата да избират извън стереотипите и нормите, така че да си изградят собствен вкус и предпочитания. Помагаме им да се чувстват свободни, креативни, вдъхновени, внимателни един към друг и щастливи в света, който обитават“, казва в изявлението си Селин.
С колекцията си певицата иска да насърчи и родителите, и децата да се отърсят от модното клише „розово за момиче и синьо за момче“. “Модата има силата да променя мисленето на хората“, твърди Дион, а рекламния клип на линията й буквално показва това и заслужава да се види.
CELINUNUNU вече е на пазара на celinununu.com.
Това е разказ за вярност, доблест и приятелство, който отеква силно и днес.
Снимка: Драматично-куклен театър „Васил Друмев“ - Шумен
Трябва да сте регистриран потребител за да напишете коментар
Коментари